Emiliahelena's

Emiliahelena's

torsdag 8 december 2011

Allt och ingenting

Hejsvej!

Morgonen har börjat bra! Jag fick 10- i modda provet och 7 i långmatta som verkligen var bättre än väntat!!
Monopol är ju ett trevligt spel
Jag sitter i datorsalen i skolan har håltimmem, alla bara spelar spel på datorn?!! Jag förstår inte, vad är det som är så roligt med dem? Onödigt tidslöseri i min åsikt.... 

Vetni vad ni någongång skall testa? Titta på en person länge och lek med tanken att han/hon är utveckligsstörd, det är egentligen ganska roligt :D (jag har inget emot utveckligsstörda).

Idag blir det att laga mat med elevkårsstyrelsen efter skolan och imorgon är det bal! Help me. I can't dance.. (egentligen är det emot min egen lära "man kan göra allt vad man vill" så vi ska säga att jag kan dansa, men det är inte min favoritsysselsättnig)

P.s bästa hälsningar till jeesy "jesba" the cheesbox ;)

Jag saknar ju nog karameller..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar