Emiliahelena's

Emiliahelena's

söndag 25 december 2011

Vad julgubben hämtade




Hoppas ni alla hade en bra julafton! Jag hade en riktigt ok med släkten. Jag hade mitt framträdande med en liten hostattack emellan;p  Jag fick mycket mera julklappar än väntat och jag fick fina julklappar! Tack till alla!

Jag fick:
-massor med choco!!!! så nu blir jag fet :D jag har säkert 1 kg
-biobiljetter
-alla harry potter filmer, jessi e du kade? ;)
-how i met you mother tuotantokausi
-solsidan tuotantokausi
-några andra fimer
-underbyxor!! som ja behöver som vissa vet ;)
-örhängen
-presentkort till ansiktsrengöring
-en plånbok som jag verkligen behövde, min förra var ganska söndrig...
-en fransk ordbok!
-några pockare som jag tänker ta med till mitt utbyesår:)

Så fina presenter som sagt! Idag skall jag bara slöa och senare far vi till mommo och äta. Är det bara jag eller tycker ni at julmat är gott? Jag är inte så speciellt förtjust i det men det hör nu till .. Efter middagen skall jag till pappa två nätter så det blir tyvärr bloggpaus under den tiden.. Nu skall jag få risgrynsgröt till morgonmål!
Vi ses! Ha de skönt!

P.s om du också vill ge en juklapp till mig, skicka den till bajskorvsvägen 1, i'll be waiting ;)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Ljuvliga julklappar!! men vafaaan ska du me ansiktsrengöring till nä du int har en endaste en liten nippa i ditt ansikte..? :) pusipussss

    SvaraRadera
  2. tackkKkkk :D heehe, ja har nu några o alla flickor måst nu nångång testa såndäna juttur^^ pöss

    SvaraRadera