Emiliahelena's

Emiliahelena's

lördag 3 december 2011

Ett juligt inlägg

Skönt! 4 dagar ledigt! veckolsut + dagsverke(måndag) o självständighetsdag(tisdag) <3 och provveckan är förbi för denhär gången!

Idag har jag jätte julfiilis! Jag var just och köpa pepparkaksdeg och jag skall baka senare! nam... fast egentligen är degen godare än kakorna^^

Julljus,julmusik,familj + pepparkakor=jul



Jag älskar att spela gitarr och sjunga samtidigt! Jag har spelat i  3 år, jag gick på en gitarrkurs och sen har jag övat själv.
Varje jul uppträder jag för släkten med ett par julsånger.
Min mommo tycker att det är det bästa med julafton när jag sjunger :)





   


P.s Vetni jag har ingen julkalender i år för jag har karkkilakko som tar slut på julafton, sen har jag haft i ca 2,5 mån :)





Förra vintern hade vi såhär mycket snö!
Jag älskar snö!
Tyvärr ser det ut att bli en grå jul men hopp finns det ännu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar