Emiliahelena's

Emiliahelena's

tisdag 13 december 2011

Har ingen rubrik

Hallåå! GLAD LUCIADAG!

Brått,brått,brått o stress,stress,stress gäller före julen.!

Idag hade vi nuva-möte och jag blev vald till styrelsen. Jeij.

Det kan hända att jag inte nu på några dagar hinner blogga.
Imorgon far jag till UV (julfest där) på torsdag har vi sektionsmöte med julmiddag, på fredag skall jag övernatten till Veera och sen på veckoslutet borde man läsa på förhör och på söndag skall vi faktist med nuva till ålderdomshem och sjunga julsånger för åldringarna :) Gitarren min skall med!

Så fullt oPP! Jag återkommer, HA DE BRA TILLS DESS!

  


Han var så gullig så jag måste visa bilden för er!

Sådana lappar kunde komma till hands ibland!
 P.s
I
love
you
                                                      .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar