Emiliahelena's

Emiliahelena's

torsdag 1 december 2011

Någonting att fundera över

Kan man kalla en annan människa nolife? Definitionen är ju -inget liv- på engelska.
Sådana som bara är på datorn hemma eller bara super är i min åsikt nolifare. Men jag borde int ha rätt i att tycka så för alla har ju sitt eget liv. Man måste få göra som man själv vill i sitt liv. Om någons liv är att spela dator så OK, det är dens liv och hon/han är ingen nolife.

Jag är trött på människor som kallar andra nolifere. Men det finns inga sådana människor för alla har sitt eget liv om ni förstår vad jag menar!

Är mitt eget liv nolife? Jag tycker verkligen inte det eftersom jag har program nästan hela tiden! Kanske andra tycker annorlunda, jag vet inte och ärligt sagt bryr jag inte så mycket.
Det viktigaste är ändå att man själv är nöjd med sitt liv!
Om man inte är, gör något åt det! Man har alla chanser i världen!
"Every day is an opportunity to make a new happy ending" !

Idag skall jag läsa på mattaprov hela kvällen. Det kommer att bli en tung kväll. (Är det nolife? knappast, det hjälper min framtid)

Ha det bra!
/Emilia





P.s Vi säger GRATTIS åt min vän Fia som har blivit Borgås Lucia 2011!

2 kommentarer:

  1. ojj, hahah:) Fia säger TACK<3 Nu ha ja äntligen hitta din blogg;) du skriver kiva, de e rolit att läsa:)

    SvaraRadera