Emiliahelena's

Emiliahelena's

fredag 10 februari 2012

En människa behöver 6 kramar om dagen för att må bra

Hejssan! Ursäkta för dålig bloggning de här senaste dagarna! Jag har varit deprimerad och inte haft mycket extra tid heller. Jag vet inte om man kan kalla det depression men dåligt humör, vet inte heller varför.
På onsdag var jag och simma efter skolan med Sara och Sofie, sen var jag på UV! Igår hade vi ungdomsfullmäktigemöte, mötet slutade med att kalendern var full av nya datum som man har något att göra på, jess!

Idag var det sportdag i skolan, jag fick mamma att anmäla mig sjuk, tyckte det var onödigt att fara dit.
På morgonen var jag hos tandläkaren och jag hade ett hål i tanden!! Det har jag inte haft på länge.. Efter det var jag och skida humlan med pappa i -2o grader. När vi kom till bilen hade jag en mustasch som var vit!!
Jag hade en s.k egen sportdag. Nu chillar jag bara i sängen fast jag borde städa mitt rum..

P.s Mina prov hade inte farit så dåligt som jag trodde, ingen fyra!

Ett bra motto!

Ps. 2. Vampire diaries och gossip girl e ganska bra!
De sku smaka!


P.s 3. Terra Nova är en ny bra serie som tips för er serie-galna människor!

Ha ett bra veckoslut! Jag skall till pappa så det blir knappast bloggning där eftersom han inte har någon dator hemma hos sig! Hoppeligen blir det bra skidväder! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar