Emiliahelena's

Emiliahelena's

lördag 22 december 2012

Asroligt

Idag har jag skrattat så mycket att jag fått sjuka magmuskler! 
Dagen började med en god gärning till ett ålderdomshem var vi delade ut julblommor, jag blev riktigt rörd av en gammal kvinna som blev så överlycklig över hennes blomma. Små saker kan göra en annan människa så glad.
När jag kom hem väntade en till juklapp hemifrån på mig! Tack familjen Andersson! Jag blev jätte glad! Jag lät min hostfamilj prova på salmiak och jag minns inte när jag senast skrattat så mycket. Kolla videona nedanför. !! Sen var jag på en julfest hos Sandra, vi hade "chinese santa" som är ett jätte roligt sätt att få julklappar, det fungerar lite som "secret santa" men man får stjäla julklappar. 
På kvällen bestämde jag, Sydney och Parker att vi ger oss ut på ett äventyr. Ett äventyr blev det också för vi tappade bort oss och blev nästan rädda men allting slutade gott på en hamburgarplats med en supergod milkshake. Roligaste dagen på länge. Tack.

video
video

2 kommentarer:

  1. Hahhaa, det ser roligt ut :DD Tur att du har det bra!

    Hoppas förresten att du får en fin jul där borta! GOD JUL Emilia!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack!! :) Jag hoppas du har en super jul därhemma också!! GOD JUL, kram!

      Radera