Emiliahelena's

Emiliahelena's

söndag 30 december 2012

Ett nytt år igen

Tiden går så snabbt och nu skall det firas nyår igen. Imorgon skall vi köra upp till Jacksonville(1½timme) och där har utbyteseleverna i mitt distrikt ett nyårsparty, det skall bli så kul och jag är jätte excited!

Idag firade jag dagen med Reagan,Sydney,Marianne,Madolyn,Milani, Parker och Kelli.
Vi tillredde smores vid elden. Det var mina första smores och de är jätte goda, man värmer en marshmallow och sedan sätter man den emellan 2 kex och en chocobit, mums!



Jag är full av förväntan vad 2013 kommer att föra med sig!

Jag är redo för alla nya äventyr!

                                      


Gott Nytt År mina vänner! Let this year be even better than the year before!
Underligt att ni firar nyår 7 timmar före mig.

Gott Nytt År
Hyvää Uuutta Vuotta
Happy New Year
Bonne Année

2 kommentarer:

  1. Gott Nytt År till dig också!
    Miss you!! <3 :)
    Kram Jessica D

    SvaraRadera