Emiliahelena's

Emiliahelena's

torsdag 27 december 2012

Good feeling

Hejsvej,

Jag har haft 2 underbara dagar tillsammans med Sandra. Första dagen chillade vi bara, Sandra blev övernatten och idag var den bästa dagen på länge. Jag, Sandra och min hostmamma åkte iväg till Orlando och besökte 2 stora köpcenter, wow! Jag har aldrig shoppat 10 timmar förut! Jag tycker inte ens om att shoppa, bara ibland. Båda köpcentrumen var så vackra och det fanns alla sorters butiker. När vi gick in till vissa butiker kände jag mig som en fattig luslapp, en skjorta kostade lika mycket som jag har pengar inne på mitt konto. Jag köpte en massa saker som inte kostade så mycket men när jag adderade ihop summorna blev det till en större summa. Men nu kommer jag inte att köpa något på ett tag.

Jag är helt super på biljard nu, Tobbe-match när jag kommer hem!

Bestieee

                             Jag är pank, i alla fall fick jag allt jag behövde för en tid.

 P.s Jag köpte min första märkesskjorta idag(den var på rea)
P.s 2. Jag hade världens godaste cheesecake!
P.s 3. Forever 21 är min nya favorit butik, den borde skaffas till Finland!

Bye

6 kommentarer:

  1. Du ska nog få din biljard match sen när du kommer hem. :) H.Tobias

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. ;)be prepared! Gott nytt år tobelias! :D

      Radera
  2. Ja håller med, Forever 21 e helt bäst! de borde finnas hit i Finland, men som tur så kan man tila kläder ditifrån på nätet ;)
    xoxo
    Panda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jooo ;) kramis!! gott nytt år!<3

      Radera