Emiliahelena's

Emiliahelena's

fredag 28 december 2012

Live every day like it's your last

Idag tog jag mitt rekord i skypande, 6 timmar! Sjukt vad tiden går snabbt när man har mycket att tala om. Andra halvan av dagen hängde jag med några amerikanska vänner.

Här kommer ett par bilder jag inte har visat än:

:D
Hehe, jag köpte den i "fleamarket"

Bilden är tagen förra veckan när vi for ut och äta med Syd&Park


Sötaste hunden!!

Poolen på gården.

Boken jag borde läsa på jullovet för engelska klassen, 700 sidor, jag är skeptisk om jag kommer att hinna.. 

Jag lärde Lilly att ge tass.

Ett par veckor sedan när vi var med Sandra på basebollsmatch.

Här är den kända spelaren vi träffade!

Bilden är från idag då vi dansade till ett Wii-spel.

Tha gang!

Imorgon skall jag skypa lite igen, det är så roligt att tala med människor man inte har sett på länge!
Jag älskar jullov.

2 kommentarer:

  1. Hahaha, passionerat: Jag älskar jullov. JAG OCKSÅ :D /S

    SvaraRadera