Emiliahelena's

Emiliahelena's

tisdag 25 december 2012

Merry Christmas!

Ho ho ho,

Julfirande i 20 graders värme var en totalt ny och annorlunda upplevelse för mig.

Den 24.12 började jag dagen med att länka på stranden med min hostsyster. Jag skypade med släkten i Finland när de firade sin traditionella jul tillsammans. Klockan 4 åt vi julmiddag och sedan blev det dags för julkyrka. Efter julkyrkan körde vi omkring för att se på juldekorationer.
Vi pausade med donitser och kakao. Dagen slutade med att jag, Sydney och Parker sov i tält ute på gården! På julafton, tänk er!
Anyways, det blev kallt 6 på juldags morgonen så vi förflyttade oss inomhus. Klockan 8 på morgonen väcker Parker mig för att det är dags för julklappsöppning! Efter det slappade vi och sedan hälsade jag på min första hostfamilj och nu sitter jag här. Det var min jul. Här följer några bilder som kompletterar min jul.






världens sötaste lillebror!

                                           

Vi åt skinka, griskött, ugnspotatis och mac&cheese mm.

<3
Det här huset blinkade i samma takt som sånger på en speciell radiokanal.



Juldekorationerna här är fantastiska!


Vi hade en brasa, mysigt!

Jag fick en massa fina juklappar! Kläder, skor, bok, cd-skiva, en massa godis och allt möjligt skoj! :)

MIN BÄSTA PRESENT VA BILJETTER TILL TAYLOR SWIFTS KONSERT I APRIL!!!!!


Det var en fin jul, tack<3


2 kommentarer:

  1. VITSI VA TUFFT!! TAYLOR SWIFT ja vill också!!! :D
    jejejee kiva att de e kiva!:D
    ja får int någo vettit ur mig, så glad för din skull! :))))) jeee

    puss o kram av din favorit Ella! <3

    SvaraRadera
  2. Tackkk favo!! ja e glad fö min skull också!! :D

    BESTÄM ME SARA NÄR VI SKYPAR! JA VILL SI DEJ! :D

    Puss&Kram<3

    SvaraRadera