Emiliahelena's

Emiliahelena's

torsdag 21 februari 2013

Feels like a timecapsule

Hallå alla kära vänner! Hur mår ni idag?
Förhoppningsvis njuter ni av ert sportlov. Håller ni inte med mig om att en vecka går jäklit snabbt?!
Jag kommer hem om ca 130 dagar, sjukt! Mitt tidsbegrepp här har helt omvänts, tiden har aldrig gått så här snabbt? När jag skrev i min dagbok här om kvällen stirrade jag en lång stund på datumet, vi är i slutet av februari! jag trodde först vi var i januari.

Igår var jag med Sandra till Smoothieking, min favorit smoothieshop. Hur många gånger skall jag ännu hinna fara dit?

Här ser ni en av mina dyrbaraste saker härifrån:
   Jag tog med en amerikansk flagga till Disney och alla fick skriva på den <3
   (egentligen är det orespektfull mot den amerikanska flaggan att skriva på den men schh..)


Nu blir det en länk för mig(:
TREVLIGT VECKOSLUT!
Detta veckolsut skall jag få ta del av flera amerikanska erfarenheter, mera om det senare ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar