Emiliahelena's

Emiliahelena's

tisdag 19 februari 2013

gris gris potatisgris

Hejsvej,

Skola vs Disneyworld, vilket känns roligare?
Skolan idag kändes alltså mycket tråkig. Egentligen är kurserna jag har helt för lätta men problemet med det här skolsystemet är att om du väljer högre kurser är det mycket mera läxor och det orkar jag inte heller med. Efter allt så är det här ju "mitt viloår" i mina studier.
Det hände alltså inte något extra och på kvällen var jag på en springrunda.

min hostmamma gav denhär till mig, det är dags att börja på mitt stora projekt!



För 2 månader sedan fyllde vi ett frågeformulär och nu kunde man köpa sin "soulmate" för $2  :D

jeee stålt vattuman och gris! Jag har alltid tyckt det passar mig bra, jag älskar vatten och äter som en gris.



Fun fact: jag är 6 582 dagar gammal och mitt hjärta har slått 690 848 680 gånger.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar