Emiliahelena's

Emiliahelena's

tisdag 26 februari 2013

Having so much to say

Hejs,
Idag var en bra dag. Jag och min syster for till skolan till 9, vi skippa 2 timmar. Vi for ut och äta morgonmål. Jag hade 3 lektioner och sedan var det dags för Rotary-möte och sedan for jag hem.
Sedan for jag på länk men det var för fuktigt i luften, hemskt att springa. Nu borde jag börja skriva en essä för engelska klassen. Jag tyckte alltid att det var så orättvist att när man skulle läsa en bok i skolan var det hälften av klassen som aldrig läste boken men ändå fick bra vitsord. Så jag tänkte att nu skall jag prova på samma sak men jag vet inte om det var en så bra idé. Nästa gång läser jag boken!

Ha en bra kväll->

Rascal Flatts<3

P.s jag har börjat gilla country musik mycket.


2 kommentarer:

  1. Rascal Flatts <3 dom e najs

    SvaraRadera
  2. de e dom ju<3 ja hitta dom faktist nä ja så en jakso från CSI Miami :D

    SvaraRadera