Emiliahelena's

Emiliahelena's

onsdag 27 februari 2013

Isiiiiiiiiiiiiiii

哈囉 (hej på kinesiska)
Är ni inte också fascinerade över deras språk? tänk på hur annorlunda det är! 

Idag har hela dagen efter skolan gått till att skriva min essä, 6 timmar tog det. Men jag är riktigt nöjd med den. 
En liten sväng hann jag gå ut med hundarna för det var fantastiskt väder, inte för varmt och inte för kallt, och ingen fuktighet, emilia gillar!

Det är 2 saker jag uppskattar otroligt mycket här. Den första är att ha ett eget badrum, man behöver aldrig köa och man får vara ifred. Den andra är att jag får badrumet och mitt rum städat varje vecka, plus rena lakan! Det känns super att komma hem efter skolan och allt är fixat! :) 

Vet ni vad? Jag får se min pappa om 37 timmar! Otroligt, det har gått så länge fast ändå känns det inte så länge. Pappa och hans flickvän flyger alltså hit och skall vara här i 5 dagar. Vi skall besöka Miami.
Det här är antagligen mitt sista inlägg före vi far iväg. 

Det här inlägget blev igen lite gott&blandat men jag tror det är dags för mig och gå och sova nu så jag säger godmorgon åt er! ;)


Ha det bra, puss&kram

1 kommentar:

  1. Ska just packa kappsäckarna i bilen.
    Vi e på väg o snart där :)

    Papi

    SvaraRadera