Emiliahelena's

Emiliahelena's

söndag 10 februari 2013

..SURPRISE!!

HELLO


Jag hade ett av dom bästa veckosluten i mitt liv. Det känns som om det här året bara blir bättre och bättre hela tiden! På lördag spenderade jag dagen på stranden med Sandra och när vi kom hem på kvällen var ja trött,smutsig och sandig. När jag går in i mitt rum har min hostsyster ordnat en surprise 18-års fest för mig!? Kan man ha en bättre syster? Först blev jag skiträdd och sedan överlycklig och jag fylldes med ny energi. Aldrig har någon ordnat en överraskningsfest åt mig förut! Det var en mycket rolig och minnesvärd kväll! <3
Jag lät alla prova på fazer och salmiak. Alla hatade salmiak och älskade fazer :D


ser ni ballongerna?


vi försökte lära oss det här

fick min sång för sjunde gången!



Vi spelade "just dance" (wii spel)

PINGIS
<3
rum fullt av dekorationer och presenter!



jag fick många presentkort! :)

hehe de diggar inte.

THANK YOU!!!<3


På fredag chillade jag,Sandra och Kimberly i vårt hus och det var också en jätte bra kväll med tjejsnack och hot tub.

vi kan vara hälsosamma också
Jag älskar detta hus!

Gotta love Florida! Swimming in February.

<3

Idag var vi till kyrkan och sen skypade FINLAND-FRANKRIKE-FLORIDA tillsammans ;) efter det skypade jag med söta Sara<3

och nu ser jag på The grammy's, HEIDI, vår sång blev SONG OF THE YEAR!!!

Imorgon ny vecka igen, HAVE A GOOD ONE


4 kommentarer:

  1. Oj va najs! Det ser helt superroligt ut! :D Hoppas du hade en jättebra 18-årsdag!
    Ha de bra! Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Joo den va! :D HA DE SUPER! kram<3

      Radera
  2. JEEEEEIJ EMILIA :DD ! it totally deserved it ;) ! vi ska popitta dn sn nä du komr tibaka !! :D <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. AJNÄÄÄÄÄVA!!!!!! :D o de måst vi!!!! :D kram<3

      Radera