Emiliahelena's

Emiliahelena's

söndag 24 februari 2013

Thank you!

Jag vet inte varför det här skitet är skrivet med blått! Men det gick inte att ändra. Försök dock läsa det ändå eftersom det är en viktig text!

Hej, 
Jag fick äntligen se min födisvideo, tack vare tekniska problem. Det blev både skratt och gråt när jag såg den. Minnen kom till ytan och känslan av saknad som jag nästan hade glömt slog mig jätte hårt! Jag är jätte tacksam!  Tack till alla som var med och till Soffan som gjorde den! 
Älskar&saknar er<3
Jag skulle ha satt videon på bloggen men filen var för stor.
P.s Snygg dans Väiski! :D o Ella jag är ledsen och göra dig besviken men hmm jag har gått upp i vikt....


Än en gång hade jag ett prima veckoslut! På lördagen var jag och Sandra med om vårt första NASCAR race. Ni kan inte förstå hur högt ljud det är! Jag var så tacksam över att jag tog öronproppar med mig! Tävlingen var 300 varv och i början var det spännande men efter ett tag blev det ganska tråkigt :D men super kiva erfarenhet!
















Idag såg jag och Sandra (jo, jag hänger mest med henne) på skolans egen musikal, wow de var så duktiga! Helt suveräna! Den var nästan professionell! och nu ser jag på Oscar-galan.


xoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


P.s Glad finlandssvensk dag i Sverige! läs här



4 kommentarer:

  1. Ni va tydligen int ti slutet av racen...
    He va en paha olycka på sista varvet.
    De va till o med här i newsen.

    Men så klart super att ni inte var nära crashen.
    Aika kiva bilder :)
    Vi ses på fredag...

    Kram, Papi

    SvaraRadera
  2. Vi for just före crashen som tur! Fast det skulle ju nog ha varit häftigt och se! Men jag hörde allt om det och såg en video.

    Tack tack:)

    SES PÅ FREDAG! HA ETT BRA FLYG!!

    kramar

    SvaraRadera