Emiliahelena's

Emiliahelena's

tisdag 30 juli 2013

A little love from the other side

Hallå där,
idag när jag vaknade tittade jag på klockan och såg att den redan var 12 och då blev jag sur på mig själv för att jag hade slösat bort halva dagen men sen tänkte jag att whatevs, jag har inget planerat idag. Dagen blev bra i alla fall, efter en stund knackade det på dörren och jag fick en paketleverans! Jeee, paketet kom från Florida, min hostmamma hade skickat mina kläder + lite annat smått och gott. Jag fick fortsätta dagen med att äta mac&cheese och skypa med Sandra för första gången! Sedan träffade jag Nea och senare Wilma och Sophie och sedan avslutade jag dagen med en länk så det blev en riktigt lyckad dag :-)
Idag kommer jag knappast att få sömn så tidigt..

obs, min hostmamma har skrivit Provoo istället för Porvoo :D




"Missing someone gets easier everyday because even though you are one day further from the last time you saw them, you are one day closer to the next time you will meet"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar