Emiliahelena's

Emiliahelena's

söndag 21 juli 2013

Best weekend in Suomi

HEJEJ

Ojoj vilket otroligt roligt och fullt veckoslut det här veckoslutet har varit. Jag har hunnit med 3 arbetsdagar och 2 festkvällar. På fredag började dagen med jobb och efter jobbet for jag till amanda och senare joinade Karin och hennes utbyteselevskompis Didrik från Sverige och Fia. Vi for till Amarillo och jag fick testa min första barkväll. I rillo var det "vaahtobiileet" så det fanns inget dansgolv utan en kanon som sprutade skumtvål och förstås måste vi ju testa den, så vi var fulla av tvål och våta resten av kvällen. Sedan var det jobb igen på lördag och efter jobbet for jag och Fia till Nicks goodbyefest, han är en utbyteselev här i Borgå från Florida som "böt" med mig. Fast jag bara kände honom ett par timmar tyckte jag verkligen om att tala engelska med honom, han är så amerikansk, jätte synd att han far nu. Wish you all the best buddy. Efter Nick for vi till Tirmo Blues, träffade människor och körde sedan tillbaka till Nicks fest för att träffa andra människor. Idag var det jobb igen så jag är ganska supertrött nu när jag skriver detta. Hela veckoslutet har jag träffat många superkivoga människor som jag inte har sett på ett år, så det var ett mycket lyckat veckoslut. Tack alla! Int e nu finska livet alltid så illa :)

Fia visade den här sången till mig, vilken bra sång, hon är jätte duktig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar