Emiliahelena's

Emiliahelena's

torsdag 4 juli 2013

Happy 4th of July!!!!

Hello people,

På 2 dagar har jag gjort så sjukt mycket och nu har jag 2 nätter och en dag kvar och jag har ännu massor att göra. Igår var jag ute och seglade, träffade människor och sade hejdå, hade 3 kompisar övernatten, sov en stund och steg upp för att hänga med Christian, vi körde till Alex för att säga hejdå, körde go-karts och hade lunch, sedan var det dags för att fira 4 juli, deras självständighetsdag. Det var en fest här i huset som jag bor. GOD BLESS AMERICA! Tack o moi. Sista dagen spenderar jag på stranden med min värdfamilj och på lördag morgon far flyget. Jag lovar att imorgon sätter jag inte tid på att blogga, VI SES I FINLAND :)  SE ON MORO

jag fick den alltid önskade storebrorsan jag ville ha!


 MINA 2 FINA HOSTFAMILJER, SKU INT HA KUNNA ÖNSKA BÄTTRE!!!!!


jag fick den alltid önskade lillebrorsan!!


vi for och se på på fyrverkerier till stadshuset!!






xoxo



<3



Här är en video från West Coast som Mentari från Indonesien har gjort, jag är med på två ställen. Mamma vänta dig ingen Louis Vuitton, stämmer inte och om ni vill veta hur jag kommer att se ut på flygfältet när jag far, se slutet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar