Emiliahelena's

Emiliahelena's

fredag 12 juli 2013

Känns som Finland

Moi,

Efter ett antal klagomål har jag bestämt mig för att det är dags för ett blogginlägg igen. Här är det fullt uppe. Jag har jobbat på dagarna och träffat människor på kvällarna. På onsdag fick jag fara till UV igen, på torsdag var jag på Rotary möte, och fast det var en annan klubb i ett annat land kändes det jätte bra efter det. Idag var jag första gången på terass och drack min första lagliga cider(obs fyllde 18 i februari), förstås frågade de inte efter mina papper. Imorgon skall jag ha grillkväll och måndagen är min första lediga dag, då skall jag packa upp mina saker och kasta bort allt skräp som jag inte mera behöver.

Ha ett bra veckoslut!


på flygfältet.

allt mitt bagage som nu ligger på mitt golv i mitt rum, jag kan knappt gå.


mamma och elin

tatuering!!









don't worry, only henna :)


från idag, ©lotta o ida var också med :D




2 kommentarer:

  1. kommer du fortsätta blogga här?:)

    SvaraRadera
  2. haha :) om jag har läsare och om jag känner för det.

    SvaraRadera