Emiliahelena's

Emiliahelena's

måndag 1 juli 2013

moihoi

Hej alla fina, hoppas ni mår bra idag.

Sen blev det blackout i mitt huvud. Tänker inte angsta här nu. Men ni vill ha något att läsa så istället tänker jag berätta om vad jag kommer att se fram emot i Finland. Jag ser fram emot att se min familj, mina vänner, gå ut och gå med min hund, springa samma länk jag sprang förra sommaren, äta salmiak, äta hälsosamt, köra min scoter, springa midnightrun, fara till Estland och hälsa på Linda, fara till Lurens på sommarteater och njuta av finsk sommar.

Eftersom jag inte kan sova mera gick jag igenom ett par foton, här kommer ett par trevliga bilder som jag hittade, jag blev faktiskt superglad av att gå igenom finska foton så tack för det. Om du inte är med på bilderna, behöver du inte känna dig ledsen, jag gillar dig i alla fall!



landeeeeee
















xoxo

1 kommentar:

  1. Jee puss o kram! :-)bra att du ble glad av se på bilderna:D

    SvaraRadera