Emiliahelena's

Emiliahelena's

onsdag 17 juli 2013

The Last Day

Hej,
Jag tror jag lovade att berätta om min sista dag i Florida. Vi var till stranden med min familj, vi var och äta och jag tog en henna tatuering med min hostsyster. Till sist var jag i en "sling shot" med Parker, min lillebror. Vi var båda superrädda men det var roligt att vi gjorde det. Det är som en slangbella som skjuts upp i luften. När vi kom hem var klockan 12 på natten och jag for med min första hostfamilj på en avskedsmiddag och jag kom hem 2 och sedan packade jag mina saker och lagade färdiga mina tackpresenter till min värdfamilj. Jag hann inte sova den natten. 
jag testade paddle-boarding som är som att surfa stående med en paddel. Brädan är stadigare.


happy place

Parker grävde en grop under bilen.

<3 love, love, love, tack för allt!





ready? no

ready set go

SCREAM !!!

På måndag hade jag en till grillkväll med fina flickor, tack för det! Sedan var Erica och Soffan övernatten här så 2 nätter i rad har jag vakat och farit på jobb så jag är ganska trött men det var jätte kiva! Sleep-in tomorrow:) Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar