Emiliahelena's

Emiliahelena's

tisdag 9 juli 2013

Välkommen hem

Hejsan,

Det har hänt en massa på ett par dagar. Florida känns som en avlägsen dröm som hände för 3 månader sedan. Sista dagen där gjorde jag en massa kuliga saker som jag visar bilder på senare när jag har packat upp. Jag sov 5 timmar på 72 timmar, gissa om jag var trött? Mitt flyg från Orlando var försenat 2 timmar och jag blev rädd att jag skulle missa mitt nästa flyg men jag hann. Jag, Edvard och en annan utbyteselev flög hem med samma plan från NY, jag tror ingen av oss var speciellt glad. Att säga hejdå till familjen var konstigt. Alla grät och sedan var de bara borta. Jag grät under hela resan till NY och sedan var min kropp torr, jag hade inga tårar kvar i min kropp. Det var det svåraste jag någonsin gjort. Jag steg ut ur planet och var första gången lite excited av att vara hemma. Emot mig hade jag min mamma och syster och mina 4 fina vänner(Soffan,Sara,Sofie,Ella) och jag blev superglad. Jag åkte och överraskade min mormor och morfar och överraskade blev de minsann. Nu har jag varit hemma i 3 dagar och idag hade jag första jobbdagen. Allt känns normalt, tråkigt, som om jag aldrig skulle ha varit borta. De enda ljuspunkterna i min dag är min familj, mina fina vänner jag träffat efter en så lång tid och Solsidan. Det som är bra är att jag har en massa program så i alla fall blir jag inte ensam och tänka på ledsna saker. Välkommen hem. 


<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar