Emiliahelena's

Emiliahelena's

måndag 19 augusti 2013

Actually

Egentligen skulle jag vilja skriva ett bra inlägg men har inget att skriva om, egentligen skulle jag vilja gå och sova fast jag borde läsa biologi läxan och egentligen skulle jag vilja skita i hela jäkla biologikursen fast det går ju inte. Egentligen skulle jag ju vilja äta choco fast det gillar inte tänderna och egentligen skulle jag vilja se på Salkkarit men egentligen skulle jag nog helst vilja läsa färdigt den spännande boken jag började läsa igår. Egentligen skulle det vara skönt att leva sitt liv utan att bry sig om något fast sådan är jag ju inte. Egentligen vet jag nog inte riktigt vad jag vill i mitt liv just nu. Fast egentligen har jag inte så många alternativ förrän jag är student, you're kinda stuck.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar