Emiliahelena's

Emiliahelena's

tisdag 27 augusti 2013

August 27th

Skola, läxor, bilskola och lite varierande program där emellan tar upp hela min vardag. Jag drömmer mig bort, jag har feber för något spännande. Jag skulle vilja fara till Åbo och studera som några av mina vänner (lycka till till er) men ännu är jag fast i gymnasiet i 2 år. Som tur om allt går enligt planerna så skulle jag slippa och resa 3 gånger det här året. Skolan far till Tyskland plus att jag funderar på att vara med i en maratonkurs som far till Wien och springa, det skulle vara tufft! Sen tänker jag försöka hitta sommarjobb utomlands till sommaren. Ja, jag tänker redan på nästa sommar fast det inte ens är vinter ännu.. Kanske för att nästa år kommer att komma snabbare än man tror, nog gick ju förra året sjukt snabbt också!

Godnattkram
!! so true


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar