Emiliahelena's

Emiliahelena's

söndag 18 augusti 2013

UV-speaker

Hej,

För 3 år sedan när jag började gå till UV skulle jag aldrig ha kunnat drömma om att jag själv skulle sitta där på soffan som kvällens programhållare men nu händer det ändå. På torsdag skall ni alla dra er till UV om ni vill höra mig tala! Jag skall nämligen hålla program med att berätta om Florida. Nu på morgonen började jag tänka på vad jag skall berätta om och det blev lite melankolisk feelis. Jag brukar inte allt för ofta tänka djupare på människor/minnen där för det tar ont i själen. Men jag har ett par presentationer som kommer upp så jag måste i alla fall behandla ämnet.

Tack för ett jätte kiva veckoslut alla! Det kom precis på sin plats. Idag blir det Elins släktkalas, jippiii länge sen sist.

kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar