Emiliahelena's

Emiliahelena's

söndag 27 oktober 2013

Halloween

Veckorna bara flyger förbi! Idag hörde jag min första julsång i radion och jag tänkte att "nej jag orkar inte lyssna på den här i 2 månader fastän den är bra." Veckoslutet var bra igen, jag var ute och äta på fredag på Surf och det hade blivit bättre än förra gången jag var där så jag tycker det är synd att de fått så dåligt rykte. Jag gillar det lite extra mycket för att de har USA-tema. På lördag hade jag lång arbetsdags och jag var kusk på kvällen, idag har jag sovit länge, sett en film och lärt mig att byta vinterdäck på bilen. Antagligen är jag ännu påväg ut på länk i regnet men sedan är veckoslutet förbi. Jag fattade inte förrän på lördag att det faktiskt är Halloween veckoslut och ett år sedan som jag firade det i USA, jestas vad tiden går.
 På fredag hade vi friluftskurs och jag fick testa på väggklättring och bågskytte som jag alltid har velat testa på, kiva!


MAT

Jag såg den här filmen idag, superrr! Rekommenderar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar