Emiliahelena's

Emiliahelena's

torsdag 24 oktober 2013

Nöjd

Hej,

Nu sitter jag här på mitt nystädade golv. Om ni lovar att inte döma mig skall jag berätta en liten hemlighet. Jag har inte haft städigt rum sen jag kom hem från Florida. Jag har bara inte hunnit eller orkat eftersom jag hade för mycket saker och ingenstans att sätta dem. Idag förde jag bort kappsäcken från mitt rum. Det tog mig 3 månader att inse att jag aldrig kommer att orka städa upp skitet så jag anställde min syster att göra det. En deal föds ju då båda motparterna har något att vinna från dealen, jag vann ett städigt rum som jag kommer att behålla städigt, för jag är ingen råddig person vanligtvis. Jag har inte tänkt på Florida på ett tag, jag har antagligen förträngt det till en annan del av min hjärna så att jag inte skulle sakna det så. Idag hittade jag många foton och jag blev ledsen, jag saknar dem. Men jag skulle inte vilja flytta tillbaka, Florida är ett bra men avslutat kapitel i mitt liv och nu fortsätter mitt andra liv. I Florida chillade jag ju bara och lärde mig viktiga saker om mig själv men nu känns det som om jag verkligen gör något för min framtid, jobbar för studentskrivningar och för att flytta och studera om 2 år.

Ha en trevlig kväll allesammans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar