Emiliahelena's

Emiliahelena's

söndag 13 oktober 2013

Höstlov

Dagarna rullar på, mycket har hänt men ändå inte. Sedan onsdag har jag gått med en bullakind efter att jag dragit ut 2 visdomständer, det kan man säga att inte hör till mina favoritsaker som jag gjort! Säkert 20 kunder har frågat av mig "har du varit i en barfight," smått pinsamt, jag är kanske inte riktigt en sådan person som skulle strida fysiskt med någon.
När jag går ut med hunden ser allt så fint ut, det är så länge sedan jag sett så många olika färger i naturen, jag kan inte få tillräckligt av att se på allt det fina.
Jag har sett slut alla 10 Frenditsäsonger och jag är riktigt ledsen för att det tog slut, det är min favoritserie av alla som finns.
Nu är det höstlov, som är megaskönt eftersom jag har kommit in i en lite höstdepression så höstlov med barnläger imoron torde pigga upp mig, vi ses!

Trevligt höstlov! :)



gratis karkki från kivoga kunder igen :)

igår bjöd jag mommo&mofa på middag:)

mina favorit bakelser, mums

iltalenkki

jag har köpt en ny vinter rock

Det var lite vad jag har gjort, nu kommer en lite frandit bomb från det sista avsnittet i tionde säsongen- mitt favorit avsnitt
:D
"I got off the plane"-
best moment ever
!!
;(
Kanske nån tycker att jag är ett underligt stort fan men alla har väl sina underliga sidor..
När jag kan se på denhär serien kan jag lämna hela omvärlden och det känns så skönt.



P.s Jag har fått en smartphone och så som alla andra sugits in i den tekniska världen. 

2 kommentarer:

  1. EMILIAAA DE HELT OKEJ!!!
    Friends e nog så bra... E på 7nde säsongen nu o sku int vila att de tar slut... :( hahaah :)

    hälsningar ;D inski

    SvaraRadera
  2. ooooh dedä made my evening!!! :D ja e so jealous att du ännu har jakson kvar att si :p

    SvaraRadera