Emiliahelena's

Emiliahelena's

söndag 20 oktober 2013

One 100 days since

Nu sitter jag här och käkar kladdkaka efter att jag inte kunde motstå sötsaksfrestelsen när jag märkte att vi hade alla ingredienser jag behövde för att baka en kladdkaka. Jag har idag varit på jobb och sprungit en tung länk så jag tyckte jag var värd kalorierna.
Det här veckoslutet har gått så snabbt igen, jag har kört och övat. Fast jag fick körkort kan jag inte ännu säga att jag är en bra chaufför, men jag kommer att bli med träning! På lördag körde jag pappas paketbil som var spännande. Det dumma var att hans bil hade något fel så den visade inte att jag hade långljusen på så jag körde med dem hela tiden och bländade säkert x-antal människor.. nå man lär sig av sina misstag :)
Jag har tagit i bruk min vinterrock, det är kallt nu, men jag tycker om den här kylan, den är skön, jag har inte känt den mot min kind på länge. Idag börjar Solsidans nya säsong och nu väntar jag på att det skall börja!

P&K

Crazy i H&M på torsdag..


Säg hej till Emma

Misstag och köpa USAgranen, den doftade starkt till Marshmellow så nu luktar hela bilden en såndän söt äcklig lukt.

Kan ni fatta? 100 dagar sen Florida
70 dagar till jul
o 178 dagar till Marathon!

Jag har blivit helt fast i dethär spelet, utmana mig gärna!
emiliahelena heter jag där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar