Emiliahelena's

Emiliahelena's

lördag 5 oktober 2013

TV stara

Hej!

Igår fick vi i skolan vara med om en "drogtemadag," vi fick lyssna till polisen och personer som själva har använt droger. Jag vet inte riktigt hur jag skall beskriva temadagen, kan man säga att det var jätte bra och intressant när det handlar om droger? Det var intressant att höra både från polisens och droganvändarens synvinkel. Speciellt berättelserna från de gamla användarna var mycket rörande. Yles nyheter var och filmade in oss och jag & Lotta är intervjuade, ni kan se programet här (ca 5.30 visas Bogy).

De två senaste dagarna har varit fulla av program, igår efter skolan fick jag träffa Adru igen efter typ 1 ½ år, det var så roligt att se gamla vänner igen! På kvällen var vi hos Lotta och fira hennes 18-års dag som var för 2 veckor sedan. Idag jar jag varit på jobb från 9-18 så nu tänker jag gå och sova för jag är skittrött.





I början tyckte jag det var så tufft att se sitt eget namn på kvittot :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar