Emiliahelena's

Emiliahelena's

onsdag 13 november 2013

Lagkunskap

Hejs,

Jag vet att jag borde blogga men jag vet inte riktigt om vad. Jag är redan hemma, for hem redan efter första timmen, nu borde jag sitta och läsa lagkunskap och fast jag tycker det är intressant tar det nog på krafterna att öppna boken och börja komma ihåg alla små detaljer, samhällsläraprov imorgon alltså. Senaste dagarna har varit ganska normala, igår hade vi elevkårsmöte för hela skolan på abinas begäran och sen hade dom inget att säga så det var ganska mycket jobb i onödan. Vi var också igår med Erica och Becki och titta på Unnas slutarbte i musik till Tölö Gymnasium, wow det var jätte fint!
Har ni några idéer vad jag skall blogga om eller frågor till mig? Bring it on bara. Nu har jag väl inga andra orsaker mera att inte börja läsa lagkunskap.. Ha det bra


Nietzsche var nog en speciell typ, han hade några smarta tankar, i min åsikt, men också några mindre smarta. 


2 kommentarer:

  1. Kan du berätta om dina framtidsplaner i ett inlägg? skulle va rolit att veta :))

    SvaraRadera
  2. såklart, bra idé, tackar! :))

    SvaraRadera