Emiliahelena's

Emiliahelena's

onsdag 22 januari 2014

A lot to do

Det har varit en intressant och full vecka, ändå är det bara onsdag. Jag har varit till veterinären med min hund och sett henne sövas ner, det såg helt hemskt ut men som tur så var hon vaken igen efter en timme. Jag har besökt skattekontoret och polisstationen. Jag har sett BoGy-Show med duktiga uppträdare! Jag har varit på SU-träff och anmält mig till politikerskolan. Jag hann till och med jobba igår. Resten av veckan ser lika brådskande ut, imorgon skall vi baka cupcakes med elevkåren. Alla välkomna och köpa cupcakes och smoothies på fredag! Idag träffade jag Janica som jag inte hade träffat på två år, sjukt vad bra det kändes att träffa gamla kompisar!
;)
Jag har investerat och köpt stereor så att jag kan lyssna på musik från telefonen!
På veckoslutet fick pappa också installerat min fina nya radio så nu är det disco i min bil då radion blinkar i alla olika färger :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar