Emiliahelena's

Emiliahelena's

söndag 5 januari 2014

A new year - New challenges

Hejsan, Gott Nytt År!

Vad har du hållit på med?
Jag har gjort en hel del, åkt limousine för tredje gången i mitt liv, spenderat nyåret på Borgå torg livrädd för att bli träffad av en raket som någon idiot skjutit iväg, sett x-antal filmer, bl a Hobbit, hittat en ny bra serie som började på Nelonen (Under the Dome), jobbat, försökt börja läsa på min första skrivning i vår, joggat lite, varit i skolan, varit på kalas och gett 3 nyårslöften, eller kanske inte löften men något jag skall jobba på.
*Läsa flera böcker
*Satsa på mina skrivningar
*Gå ner dom kilon jag gick upp förra året.

Jag har på känn att det här kommer att bli en riktigt bra vår, jag har en massa roliga saker på kommande, den första på tisdag!



Puss&Kram



2 kommentarer:

  1. Vad händer på tisdag?

    SvaraRadera
  2. Jag skall träffa Dasha från mitt utbyte :)

    SvaraRadera