Emiliahelena's

Emiliahelena's

tisdag 7 januari 2014

Did you say bad luck?

Hohhojaja

Jag har sett trevligare dagar i mitt liv. När jag vaknade tog jag min morgondusch men i slutet av den började det tvinna i mitt huvud och jag kunde inte stå, just och just att jag slapp tillbaka till sängen. Jag blev hemma idag. Det var meningen att jag skulle träffa Dasha från Ryssland från mitt utbyte idag i Helsingfors men de planerna for också till skit när hon meddelade på morgonen att hennes lillebror hade blivit sjuk och de måste resa hem tidigare. Så någon där uppe tycks inte vara allt för nöjd med mig. Egentligen är jag sur på mig själv också, jag har en hel hälsokunskapsbok att läsa till fredag och en finskapresentation imorgon och jag har inte orkat börja titta på någondera. Det skall bli superroligt att stå framför klassen "mina en puhu hyvä suomia."
Kanske jag gömmer mig under täcket igen och vaknar upp till en bättre dag.

Amen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar