Emiliahelena's

Emiliahelena's

söndag 6 april 2014

asdfghjkl

Hejsan,

Jag märkte på torsdag efter att jag skrivit det sista provet att jag hade fyra dagar ledigt, något som jag inte hade haft sedan sommaren eftersom jag har jobbat på alla loven. I min åsikt har jag jobbat mycket för andra människor på sista tiden så de här fyra dagarna har jag slappnat av och tänkt på mitt eget välmående. På torsdag skrev jag under mitt arbetskontrakt i Tirmo för sommaren, jag har jobb ända till slutet av augusti. Efter det köpte jag karkki och såg på CSI Miami typ resten av kvällen, jag gjorde ingenting. På fredag var det dagsverke och jag köpte min egen lediga dag, jag betalar gärna för ett gott ändamål. På fredagen sprang jag en lite längre länk och efter det hade jag äntligen tid att göra något som jag har velat göra sen jag blev myndig; donera blod! Visste ni att det behövs 900 donerande människor dagligen för att det skall finnas tillräckligt med blod till alla som behöver? Det är faktiskt inte svårt att göra det och det tar inte sjukt så alla borde göra det, tänk själv om du någon gång behöver hjälp! På fredag kväll var jag ännu med Bogys två utbyteselever och se på bio, vi såg Noah. Bra film. På lördagen var vi och shoppade med mamma i Konstfabriken, sedan var jag på kaffe med bästa Lotta och på kvällen hade vi ännu släktens traditionella filmkväll, vi såg Delivery Man. Bra film. Idag har jag sovit länge och nu skall jag förbereda lite inför nästa periord. Dit for de fyra lediga dagarna men jag tycker jag fick mycket ut från dem, både psykiskt, fysiskt och socialt.

5 dagar kvar till Wien!
55 dagar kvar till avslutningen! 
Vem kan ha filmkväll utan snacks?
Emma Watson är sååå bra
Den här videon är bara humor i min åsikt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar