Emiliahelena's

Emiliahelena's

tisdag 8 april 2014

Våren

Alla bloggar som jag läser har varit tystare än vanligt och jag antar att jag följt i samma spår.. beror det på det fina vädret eller för att våren är så fullspräckad med program att det inte finns tid för bloggande? Who knows.. för min del har det varit lite dålig inspiration med skrivandet, skulle inte vilja skriva i varje inlägg att "idag var jag trött i skolan."

Sista perioden i Bogy har just börjat och jag har en hemsk period, fem språk och samhällslära. Samhällslära är mitt bästa ämne och jag tycker om språk, men språktimmarna i skolan är bara otroligt tråkiga.. jag borde också läsa två böcker på en månad. Min kalender har fyllts otroligt snabbt nu till våren, jag har inte ett enda veckoslut ledigt ända till avslutningen.

Har ni sett på Blacklist? Det är ett bra program som började på tv för några veckor sedan,
 nu börjar det ->

Om du inte har annat för dig kan du lyssna till denna vackra sång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar