Emiliahelena's

Emiliahelena's

torsdag 19 juni 2014

12062013-25062013

Jag kan inte förstå att det nästan har gått ett helt år sedan jag kom hem från mitt utbyte. Ett år sedan var jag i Los Angeles med världens bästa grupp och nu ett år senare sitter jag hemma i mitt vardagliga liv. Mitt utbytesår känns ibland så ofattbart och långt borta. Det här året har varit ett bra år fast psykiskt tungt, en hel massa saker är totalt annorlunda här än vad jag hade tänkt mig, vissa bra förändringar och vissa lite mindre bra. Jag skulle vilja tacka alla som stött mig och varit vid min sida! Anyways, så skulle jag vilja tillägna det här inlägget för att minnas världens bästa resa<3

Pheonix, Arizona
Grand Canyon
Las Vegas, Nevada
Los Angeles, California
Yosemite National Park
San Fransisco, California
<3
Om någon frågar mig om min lyckligaste dag så måste jag säga den här dagen då vi gick över bron i San Fransisco, allt var bara så bra då. 
<3

Den här sången har jag ännu svårt att lyssna på, det var vår sång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar