Emiliahelena's

Emiliahelena's

söndag 20 juli 2014

I feel blue

Hej,

minns ni när jag sa att jag tycker om mitt jobb? Det har ändrats, hela mitt sommarlov går till det. Jag känner att jag jobbar hela tiden, 10h dagar 5 dagar i veckan och alla veckoslut. Jobbet är äckligt svettigt och stressigt hela tiden och jag till och med drömmer om jobbet när jag inte är där. Den här sommaren har jag inte hunnit simma, inte sola, inte bli sommar-fit, inte vara ordentligt på landet, inte vara med pappa, inte vara på resa och inte heller läsa på studentskrivningar. Klockan är 6 på morgonen och jag vet inte varför jag är vaken, kanske för att jag hade en stressig dröm om jobbet och inte kunde somna om. Idag har jag en ledig dag men känns som om ingen annan är ledig så jag skall ensam gå till stan och sköta lite ärenden. Ordet var ensamt, jag känner mig faktiskt ensam, känns som om jag blivit dumpad av alla mina bästa vänner de senaste åren och nu blir jag ensam kvar i den här staden i höst, anyways vet att jag själv valt min väg och jag ångrar inte den men det ändrar inte från att den suger. En sak som jag faktist hann med på fredag var att vara första gången i sommar på terass, vi var där med Becki och Erica och efter det var vi till Amarillo och det blev nog en av sommarens bästa kvällar! Tack för den tjejer, jag behövde faktiskt det. Sen hade jag jobb senare på lördagen och då kändes inte shottarna från föregående kväll lika roliga mera..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar