Emiliahelena's

Emiliahelena's

tisdag 1 juli 2014

Teevee

Fastän det här vädret är så hemskt, så är det perfekt tv-väder. Jag har under senaste halvåret hittat fyra nya serier som jag skulle vilja rekommendera åt er:

Crisis är den nyaste serien jag har hittat och jag var helt såld, spänningen tog genast fart och jag kunde inte sluta titta. Den handlar om barn som blivit kidnappade.

Orange is the new black är en ganska annorlunda serie som jag har tyckt om att följa med, den handlar om ett kvinnofängelse. 

Suits tyckte jag verkligen om när jag började följa den, den fick mig till och med intresserad av juridik studier, men sen måste man minnas att tv jurister och verkliga jurister inte kanske riktigt jobbar på samma sätt.. :)

Game of Thrones är också en ganska ny serie för mig, jag blev intresserad av den när så många skröt över hur bra den var. Serien är annorlunda och man måste ge den lite tid för att komma in i den. Jag tror att pojkar i allmänhet sätter mera värde på den än flickor. 


Om du är nybörjare i serie branschen skall vi förstås inte glömma bort gamla godingar som Friends, Lost och Prison Break. Andra bra serier är Revenge, Under the Dome, Revolution, How I met your mother, CSI Miami, mm.

Här var mina serie tips för den här gången, enjoy!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar