Emiliahelena's

Emiliahelena's

söndag 13 juli 2014

Viipuri ja Tirmo Blues

Idag när jag kom hem från Tirmo var jag helt utmattad både fysiskt och psykiskt och när jag satt mig ner i soffan somnade jag omedelbart och vaknade upp 6 timmar senare. På fredagen blev det 16 timmars arbete med 5 timmar sömn, på lördag 18 timmar med 6 timmar sömn och idag 4 timmar arbete. Det var alltså Tirmo Blues på veckoslutet därför blev det så mycket arbete, jag kan säga att jag sålt x-antal stop. Jag har heller inte haft tid att sitta så jag kan påstå att under 38 timmar detta veckoslut har jag stått, gått eller sprungit. Det var roligt att jobba fast det blev lite väl mycket, nu blir det två lediga dagar som tur!

Här kommer också lite bilder från min dagskryssning till Viborg, Ryssland förra veckan:
Vi körde igenom säkert 8 slussar, he va ganska jännä




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar