Emiliahelena's

Emiliahelena's

torsdag 10 juli 2014

Work hard

Efter att jag inte hade något att göra halva förra veckan så ändrade vädret den situationen totalt, under resten av veckan jobbade jag massor, 10 timmars dagar. På måndag var jag till Viborg, tisdagen gick hela dagen till jobb och var hos Jessi en snabb sväng efteråt. Ondagen gick hela dagen till andra skedet i bilskolan och Lurens teater. Idag har jag jobbat hela dagen och imorgon är det tidig väckning för jag jobbar literally hela veckoslutet, eftersom det är Tirmo Blues. Nu känns det som om jag inte hinner göra något, inte läsa på skrivningar, inte sola och inte träffa de vänner jag vill, jag hinner inte alls ha roligt. Gaad är bara så trött. Jobbet som jag har är stressigt när det är mycket kunder. Jag vill be om ursäkt till de vänner som jag inte har hunnit träffa på en tid och samtidigt vill jag gratulera alla som har kommit in till era nya skolor! Happy for you!


Mommo och jag på Lurens! Sommarteater hör alltid till min sommar :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar