Emiliahelena's

Emiliahelena's

onsdag 24 september 2014

De e över nuuuu

Godmorgon, jag har vakat halva natten för att se slut en serie som jag nyligen hittat. Jag hittade äntligen en serie som gjorde mig lika trollbunden som Friends, Lost och Prison Break. Vet ni den där känslan när man bara får "leva in sig" i en serie och bara glömma hela omvärlden? Om du aldrig känt den känslan så förstår du nog inte dig på TV-serier tyvärr. Den här serien toppar alla serie-listor på internetet så jag tänkte att jag prövar på den och jag behövde inte bli besviken. Serien var mycket annorlunda än vad jag hade väntat mig och jag rekommenderar den starkt! Jag tycker skådespelarna är super och karaktärerna de spelar är bara så bra och utvecklingen på till exempel huvudpersonen är oväntad. Serien handlar om en familjeman som får cancer och hittar på något för att spara pengar åt sin familj. Namnet på serien är: Breaking Bad.

Annars är höstens studentskrivningar över, de har gått helt okej. Speciellt nöjd är jag med min samhällslära, lite synd är det att jag är några poäng från L, eftersom det är det enda ämnet jag har chans att ta L i men ändå är jag super nöjd. Det känns jätte skönt att lästiden är förbi, mittiallt känns det som om jag har all tid i världen. Jag har en massa roliga saker på kommande den här hösten så jag är riktigt taggad. Men först ska jag njuta av en provvecka med endast ett prov=ledig vecka! Wohoo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar