Emiliahelena's

Emiliahelena's

söndag 7 september 2014

Wihuuu

Det börjar imorgon! Engelska hörfen kl 8 på morgonen, men egentligen är jag glad att de börjar för jag vill bara att de ska vara över! Jag hatar den här tiden före då man borde läsa 24/7, vem orkar med sådant? Jag skulle kunna skriva alla proven imorgon och bara vara färdig med dem, okej kanske inte matematiken, jag har sådan kris med den, känns som om jag blir sämre dag för dag... kan inte förstå att jag hade lång matematik på ettan!
Vad annat händer imorgon? Jo, jag skall börja lära mig ryska! Det skall bli intressant. Sen har vi också EKS sista möte, lite ledsamt för det har varit roligt att leda styrelsen, det känns som om jag liksom har koll på den saken, vet hur allt fungerar osv.

Ha en bra vecka guys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar