Emiliahelena's

Emiliahelena's

måndag 6 oktober 2014

Vasa

Hej, jag har kommit hem efter att ha spenderat mitt veckoslut i Österbotten. Jag åkte upp med tåg på fredag och tog tåget ner igår. Vasa är en fin stad, jag tyckte bra om den och jag skulle kunna se mig själv studera där en dag. Jag var och hälsa på Becca som flyttat dit för att studera, Panda joinade också från Jakobstad så det var jätte roligt att se dem igen efter en tid! Det som jag tycker var extra fint var att se hur bra de har kommit in och anpassat sig till sina studieliv, jag är faktiskt stolt! Vi shoppade, träffade nya och gamla vänner, åt mat, gick på bio, sightseeinga och besökte det kända Ollis. Det var ett jätte bra veckoslut, tack tjejer!

3 kommentarer:

  1. <3
    Tack för att du kom o hälsa på😄
    //Becca

    SvaraRadera
  2. Jooo o snart 😊😊
    //Becca

    SvaraRadera