Emiliahelena's

Emiliahelena's

söndag 22 februari 2015

Crazy fun

Igår var en verkligt bra dag. Heidi, Nea och Peppe bjöd mig som födelsedagspresent till Sinne och äta i Helsingfors. Jag hade aldrig varit på en så fin restaurang så det var en tuff upplevelse. Maten var god och de hade jätte bra service, thumbs up! Vi hade tagit ett rum på Omenahotelli och efter att vi hade ätit for vi dit och chillade före det var dags för min tredje utgång i Helsingfors nattliv. Först besökte vi Baarikärpänen men efter en stund ville vi pröva på något annat så vi förflyttade oss mot Kampen och hittade två australienare på vägen. De joinade oss till TIGER, som i min åsikt är den bästa baren jag har varit i! Jätte bra musik spelades så idag hade stackars Heidi ingen röst kvar efter allt sjungande. Det var så roligt att tala spontant med utlänningar, jag hade glömt hur roligt det är. Den australienska accenten är ju också den gulligaste som finns! Mera kvällar som den här, tack! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar