Emiliahelena's

Emiliahelena's

söndag 15 februari 2015

Penkis


ABI ABI ABI HEY HEY HEY

Det är en mening jag hörde på torsdagen x-antal gånger men som jag aldrig hann bli trött på. Vi började Penkisfirandet redan på onsdag och fortsatte på torsdag morgon. Tidigt steg jag och Veera upp och klädde på oss våra dräkter som såg likadana ut (Robin Hood flickversion). Vi hade program i skolan och halvdags steg vi på lastbilarna för att kasta godis åt folket. Det var så roligt, speciellt när vi körde förbi lågstadiet för barnen blev så glada. Efter det körde vi till hamnen och för andra gången i rad fick jag uppleva abikryssning. Det är nog en upplevelse att se en båt full med stupfulla ungdomar. På fredag var jag trött men for ändå till M och igår orkade jag ännu fira Emil 20 år. Nu ska jag ta det "lugnt" några dagar då jag far på barnläger som vuxenledare. Ciao





4 kommentarer:

  1. Vem är M? ;) Har du en pojkvän?

    SvaraRadera
  2. Han är någon som jag har träffat på sistone :)

    SvaraRadera
  3. Men ni är alltså inte ihop utan bara vänner? (:

    SvaraRadera
  4. Vi har ännu inte definierat oss men han känns som min pojkvän om vi säger på det sättet :D

    SvaraRadera