Emiliahelena's

Emiliahelena's

torsdag 26 februari 2015

Smile to the world and the world will smile back

Tiden går helt för snabbt nu. Det är under 3 veckor till skrivningarna och det känns som om jag inte har läst någonting... Annars ler livet. Det känns faktiskt som om allt (utom skrivningarna) är bra nu. Jag var idag första gången på mitt "sommarjobb". Jag skall jobba på Kårkulla med utvecklingsstörda. Det var en jätte bra jobbdag, arbetet känns meningsfullt och jag tror att det kommer att bli en lärorik och bra sommar. 

2 kommentarer:

  1. Säkert jätte kiva jobb:) De sku ja å vila. Hu fick du de jobbe? Sökt du de elr?

    SvaraRadera
  2. Joo de e! Ja skicka ansökan ti Kårkulla o slapp på intervju :) lycka till med sökandet, bara att söka till flera platser så kanske det nappar någonstans :-)

    SvaraRadera