Emiliahelena's

Emiliahelena's

torsdag 14 maj 2015

Liberal

Hejsan, ojdå det blev en lite längre paus här på bloggen än vad jag hade tänkt mig, jag har inte märkt att det har gått så mycket tid. Jag har säkert gjort massor och glömt hälften så tänker inte räkna upp vad jag har gjort. Veckoslutet som gick kan jag ändå berätta om, Svensk Ungdom hade sin 72:a kongress i Jakobsstad. Jag har aldrig varit lika "högt" uppe i landet och jag tyckte att Jakobsstad var en trevlig stad. Vi hade goda motioner (tex att eutanasi borde legaliseras) och debatter samt diskussioner om vad som kommer att hända Finland med den ytterst tråkiga nya konservativa regeringen vi har fått. Vi kommer att se ändringar som jag inte tror jag gillar. Om du tror på liberala värden gå med i Svensk Ungdom, nu behövs vi mera än tidigare!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar